reklama

Zajtrajšok už dnes!

....alebo o tom, k čomu všetkému sa dá (ne-)prísť pri takom (ne-)občasnom mudrovaní...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Vždy sa v mojom živote našli isté obdobia, ktoré boli veľa o rozmýšľaní. Vtedy dlho zvažujem, predstavujem si, ako niečo urobím, prípadne, ako sa zachovám v určitej situácií, ktorú som očakával. A o všetkých tých predstavách som presvedčený, že keď to urobím práve tak, ako som si to vymyslel, tak to bude dobré. Realita mi však dávala (asi ešte stále dáva) facky. S novým dňom často prichádza nová situácia, nové pocity a k tomu „včerajšiemu“ sa už nedá postaviť tak, ako som si to vymyslel. A vymýšľať nové, záložné plány – to už by asi bolo toho mudrovania priveľa...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mám pocit, že väčšinou som žil pre „zajtrajšok“. Žil – to nie je správne – ešte stále žijem (aj keď s hrdosťou hovorím, že to väčšinou už až tak neplati...) A „dnešok“ mi uniká... Tie pocity, radosti, žiale – všetko odkladám na zajtrajšok. Na ten zajtrajšok, kde už nemajú miesto, kde už nemôžu byť prežité tým spôsobom, ako mohli byť dnes.

Spontánne – práve teraz, nie zajtra – vyjadriť radosť, pochvalu, či žiaľ... Rozdávať úsmev v okamihoch, keď prežívam radosť, alebo keď vnímam, že je tu niekto, kto cez môj úsmev potrebuje povzbudiť. Na druhej strane, aj slza vypadnutá z oka v tej správnej chvíli môže byť neuveriteľne očisťujúca. Spontánne povedať „Mám ťa rád“ Mám ťa rád už teraz, v tejto chvíli, nie až zajtra, keď nad tým porozmýšľam. Veď tým sa oberám o možnosť mať ťa zajtra ešte radšej...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hmmmm – asi zasa priveľa mudrujem....

Martin Gabaj

Martin Gabaj

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zda sa, ze aj viem, co presne chcem. Len hladam cestu, ako to dosiahnut... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu